Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Instagram wprowadził naklejkę, która przenosi do grupowego czatu. instagram wprowadził w stories naklejkę „czat”, która przeniesie użytkownika do grupowej dyskusji – poinformował portal socialmediatoday.com. funkcja ta ma m.in. ułatwić przepływ informacji między osobami zainteresowanymi tymi samymi tematami – czytamy. po przyciśnięciu naklejki przez wybranego użytkownika, twórcy danej relacji otrzyma powiadomienie o tym, że ktoś chce dołączyć do czatu – czytamy. będzie on mógł wówczas zaakceptować prośbę oraz tym samym wprowadzić osobę do dyskusji. źródło: twitter.com/instagram. źródło pisze, że w tym momencie znaczenie rozmów grupowych rośnie, dlatego też wprowadzenie nowej funkcji, która to użytkownikom ułatwi, może zwiększyć zaangażowanie w serwisie. jak informuje portal, ponad połowa użytkowników instagrama korzysta z opcji direct, która umożliwia wysłanie wiadomości, zdjęć bądź filmów do wybranej grupy osób. około 85 proc. wiadomości użytkownicy wysyłają do tych samych trzech osób, a nie do szerszego grona odbiorców – podaje socialmediatoday.com. konkurencja instagrama, snapchat, także widzi potrzebę rozwijania platformy pod kątem rozmów grupowych i również pracuje nad podobną naklejką, która przenosiłaby użytkowników do dyskusji – czytamy. do końca tego tygodnia naklejka „czat” na instagramie ma pojawić się we wszystkich regionach – podaje źródło. (pm).
Instagram wprowadził w Stories naklejkę „Czat”, która przeniesie użytkownika do grupowej dyskusji – poinformował portal socialmediatoday.com. Funkcja ta ma m.in. ułatwić przepływ informacji między osobami zainteresowanymi tymi samymi tematami – czytamy.
Po przyciśnięciu naklejki przez wybranego użytkownika, twórcy danej relacji otrzyma powiadomienie o tym, że ktoś chce dołączyć do czatu – czytamy. Będzie on mógł wówczas zaakceptować prośbę oraz tym samym wprowadzić osobę do dyskusji.

Źródło: twitter.com/instagram
Źródło pisze, że w tym momencie znaczenie rozmów grupowych rośnie, dlatego też wprowadzenie nowej funkcji, która to użytkownikom ułatwi, może zwiększyć zaangażowanie w serwisie. Jak informuje portal, ponad połowa użytkowników Instagrama korzysta z opcji Direct, która umożliwia wysłanie wiadomości, zdjęć bądź filmów do wybranej grupy osób. Około 85 proc. wiadomości użytkownicy wysyłają do tych samych trzech osób, a nie do szerszego grona odbiorców – podaje socialmediatoday.com.
Konkurencja Instagrama, Snapchat, także widzi potrzebę rozwijania platformy pod kątem rozmów grupowych i również pracuje nad podobną naklejką, która przenosiłaby użytkowników do dyskusji – czytamy.
Do końca tego tygodnia naklejka „Czat” na Instagramie ma pojawić się we wszystkich regionach – podaje źródło. (pm)