Twitter pracuje nad kolejną aktualizacją, która ma bardziej koncentrować się na listach i tematach. Dodatkowo będzie łączyła więcej osób – szczególnie nowych użytkowników – z coraz bardziej trafnymi, angażującymi treściami na platformie – informuje socialmediatoday.com.
Jak podaje źródło, wprowadzenie zmian ma na celu ułatwienie korzystającym z Twittera linkowania do rozmów na znaczący dla nich temat.
Socialmediatoday.com przytacza wypowiedź Steve’a Zimmermana, projektanta produktu na Twitterze, który zaznaczył, że do tej pory ludzie słyszeli o różnych wydarzeniach na Twitterze i nie mogli ich znaleźć.
Dzięki większej liczbie opcji wykrywania, platforma stanie się bardziej dostępna i da użytkownikom więcej tego, czego chcą – czytamy dalej.
Przykładowo, statystyki aktywności tematów wprowadzą nowe elementy podglądu na listach, które wyświetlają pokrewne hashtagi i liczbę obserwujących, a także uwagi dotyczące tego, jakie aktywne wątki znajdować się będą w aplikacji.
Źródło: socialmediatoday.com
Szacowana będzie również dzienna liczba tweetów na danym kanale.
Źródło: socialmediatoday.com
Twitter chce udoskonalić też proces konfiguracji osi czasu dla nowych użytkowników, który przeprowadziłby ich przez szereg prostych kroków w celu doprecyzowania zainteresowań tak, by byli oni zaangażowani w konkretne tematy i listy.
Źródło: socialmediatoday
Sugerując się odpowiedziami osób, na każdym etapie proponowane byłyby profile, tematy i hashtagi do śledzenia. Twitter pracuje dodatkowo nad opcją „lokalizacji”, która pozwoliłaby użytkownikom nie tylko zaznaczyć, że są zainteresowani tweetami z regionu lub o nim, ale także które elementy tego obszaru są najbardziej dla nich ciekawe. Może to być dobry sposób na pozostawanie w kontakcie z lokalnymi rozmowami, a także odfiltrowywanie turystycznych zdjęć czy miejscowych postów marketingowych – tłumaczy źródło. (kd)