Twitter postanowił świętować tegoroczne walentynki w nietypowy sposób. Z okazji święta zakochanych rozpoczął dwie kampanie – w Wielkiej Brytanii udziela randkowych porad, a w Stanach Zjednoczonych pokazuje szczere rozmowy użytkowników na temat miłości.
„Dating Twitter Advice Bureau”
13 lutego 2020 roku w Londynie otwarto pop-upowe biuro „Dating Twitter Advice Bureau”. Jak podaje socialmediatoday.com, można tam otrzymać garść „niepraktycznych, żenujących i zdecydowanie nieromantycznych” twitterowych porad na temat tego, jak żyć w szczęśliwym związku.
Źródło: twitter.com/TwitterUK
Źródło dodaje, że kampania opiera się na prezentowaniu najśmieszniejszych i lekceważących miłość tweetów użytkowników. Parę z nich pokazał w specjalnym filmie brytyjski komik Phil Wang.
Źródło: twitter.com/TwitterUK
Biuro będzie działało na londyńskiej ulicy James Street do 16 lutego 2020 roku.
Billboardy w metrze
Druga kampania prowadzona jest na stacjach metra w Nowym Jorku, San Francisco i Seattle. Jak informuje adweek.com, Twitter postanowił wykupić tamtejsze billboardy i pokazać na nich prawdziwe wpisy użytkowników na temat miłości. Czytamy, że akcja ma zwrócić uwagę, co tak naprawdę ludzie myślą o walentynkach i zniszczyć nierealistyczny obraz święta zakochanych, jaki tworzą specjaliści od reklamy i marketingu.
Źródło: twitter.com/joshweller
Publikowane wpisy mają dotyczyć tematów takich jak: aplikacje randkowe, powody do zerwania, małżeństwo, walentynki i nagie zdjęcia oraz hashtagu #WeMetOnTwitter.
Źródło: twitter.com/wormskeleton
Serwis społecznościowy przeprowadził podobną akcję w sierpniu 2019 roku. Jak informowaliśmy na PRoto.pl, na stacjach metra w Nowym Jorku i San Francisco pojawiły się przypadkowe wpisy użytkowników, których aktualnie obserwowało oficjalne konto Twittera.
Dodatkowe walentynkowe statystyki: jak podaje adweek.com, pierwsza randka jest tematem większości tweetów w czwartki i piątki, a o zaręczynach użytkownicy najczęściej rozmawiają w grudniu. (ak)