Jak wyglądałby rok 2020, gdyby był burgerem? Odpowiedź na to pytanie zaprezentował Burger King w Brazylii, który na podstawie opinii klientów stworzył kanapkę, która wyglądałaby i smakowałaby jak miniony rok – podaje wersm.com.
Czytamy, że sieć restauracji przeprowadziła ankietę wśród użytkowników mediów społecznościowych z Brazylii. Internautów poproszono o wymyślenie przepisu na burgera, który reprezentowałby to, co oznaczał dla nich 2020 rok. Jak wskazuje źródło, rezultat okazał się dość „obrzydliwy”.
Burger odzwierciedlający 2020 rok składa się z przypalonej bułki, rozgotowanego makaronu, sułtanek (odmiany winogron bez pestek), sardynek, nogi kurczaka, dżakfruta (inaczej chlebowca; jest to owoc drzewa bochenkowego), gęstego sosu karmelowego i galaretki tutti-frutti – wymienia źródło.
Jak czytamy, kampania została stworzona przez agencję reklamową DAVID São Paulo. Film, w którym pokazano burgera, można znaleźć na youtube’owym kanale Burger Kinga w Brazylii.
(ak)
Zdjęcie główne: youtube.com/BurgerKingBR