Instagram wprowadza reklamy do swojej opcji Reels – podaje engadget.com. Czytamy, że aktualizacja będzie przypominała reklamy w Stories serwisu – również będą mogły one trwać do 30 sekund, a użytkownicy m.in. będą mogli je pomijać lub klikać przycisk „kup teraz”. Dowiadujemy się, że funkcja początkowo pojawi się w Indiach, Niemczech, Brazylii i Australii, a później zostanie rozszerzona na kolejne kraje.
Zobacz też: Instagram pracuje nad nowymi naklejkami w Stories
Engadget.com informuje, że również Facebook testuje nowy format reklam w relacjach, w formie naklejek. Pozwalać mają one na linkowanie do konkretnych produktów, które mogą kupić obserwatorzy. Czytamy, że serwis odmówił podania konkretnych szczegółów. Źródło zauważa, że reklamy z naklejkami „to najnowsze z kilku narzędzi do zarabiania, które wykorzystał Instagram”, m.in. przez wsparcie finansowe twórców podczas transmisji na żywo czy w IGTV.
Zobacz także: Instagram wprowadza nowe funkcje, które ułatwią zarabianie internetowym twórcom
Reklamy z naklejkami w Stories na Facebooku, źródło: engadget.com
(kd)