sobota, 21 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościClubhouse otwiera się na użytkowników Androida

Clubhouse otwiera się na użytkowników Androida

Clubhouse otwiera swoją aplikację dla użytkowników smartfonów z Androidem – podaje bloomberg.com. Jak czytamy, serwis dla iOS jest już dostępny od roku – i mimo gwałtownego sukcesu w początkowych fazach rozwoju – w późniejszym czasie platforma odnotowała „spowolnienie” – co tłumaczyła „żądaniami o udostępnienie portalu dla drugiego systemu”.

Zobacz też: Branża, media, inwestorzy, milionerzy i… Ashton Kutcher! Dlaczego warto rozważyć Clubhouse w strategii PR?

Dowiadujemy się, że początkowo aplikacji będą mogli używać użytkownicy Androida w Stanach Zjednoczonych – choć dostęp będzie wciąż ograniczony do tych, którzy „widnieli na liście oczekujących lub byli zaproszeni przez obecnych członków”. W późniejszym czasie podobną szansę będą miały inne rynki anglojęzyczne, a za nimi pozostałe regiony.

Dalej źródło przypomina, że Clubhouse odnotował w lutym 2021 roku wzrost o ponad 9 mln pobrań, jednak liczba ta spadła poniżej jednego miliona w kwietniu. Czytamy też, że w zeszłym miesiącu inwestorzy wycenili firmę na cztery miliardy dolarów, co częściowo wynika z szybkiego rozwoju aplikacji.

Zobacz także: Facebook pracuje nad nowymi funkcjami audio

Twitter udostępnia pokoje do rozmów audio wszystkim użytkownikom

(kd)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj