Twitter szuka sposobu na wypromowanie Fleets, czyli swojego formatu relacji. Serwis będzie polecał materiały z Fleets pod tweetami – opisuje socialmediatoday.com.
Jak czytamy, już od kilku dni niektórzy użytkownicy Twittera widzą Fleets z profili, których nie obserwują, na górze aplikacji. Tym sposobem serwis chce zwiększyć popularność własnej wersji Stories.
Okazuje się, że Twitter testuje także inne rozwiązanie – jak pisze źródło, powołując się na wpis Matta Navarry, eksperta ds. social mediów, portal zamierza polecać pod tweetami powiązane Fleets. Czytamy, że ma to służyć wzrostowi popularności Fleets, odkrywaniu nowych treści i ciekawych kont do obserwowania.
Źródło wskazuje, że powodem tego działania może być albo spore zaangażowanie generowane przez relacje w serwisie i chęć przyciągnięcia do nich kolejnych osób, albo – zbyt mała liczba użytkowników korzystających z rozwiązania, więc serwis szuka sposoby na wypromowanie go. Jak czytamy, ocena tego będzie możliwa, gdy Twitter poda swoje kwartalne wyniki.
Dalej czytamy także, że jeśli Twitter zdecyduje się wyjść ze wspominanymi opcjami odkrywania Fleets poza testy, relacje staną się bardziej atrakcyjne dla marek. Będą się bowiem wiązać z możliwością dotarcia do grup odbiorców spoza grona obserwujących. (mb)
Czytaj też: Relacje na Twitterze naturalnym krokiem, mogą być szansą dla marek