piątek, 20 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościYouTube powiadomi twórców o filmach, które skłaniają odbiorców do powrotu na kanał

YouTube powiadomi twórców o filmach, które skłaniają odbiorców do powrotu na kanał

YouTube dodaje nową funkcję, która pozwoli prześledzić, jakie filmy skłaniają odbiorców do powrotu na kanał – informuje socialmediatoday.com. Ma to pomóc twórcom w powiększaniu grona widzów. Do tej pory platforma pozwalała jedynie na analizę popularności wideo pod kątem liczby wyświetleń. Serwis dodaje też nowe możliwości w mobilnej wersji YouTube Studio.

Jak czytamy, twórcom wyświetli się lista filmów, które zachęcają odbiorców do oglądania pozostałych materiałów na kanale. Po kliknięciu w wybrane wideo dostępny będzie także bardziej szczegółowy obraz zaangażowania widzów na przestrzeni czasu. Na szczycie listy znajdą się filmy, które najczęściej skłaniały odbiorców do powrotu na kanał.

Źródło podaje, że narzędzie może być przydatne do „zidentyfikowania kluczowych trendów” oraz do budowania społeczności. To alternatywa dla skupiania się na osiąganiu jak największej liczby wyświetleń. Obecność obu statystyk może znacząco poszerzyć dotychczasowe możliwości twórców w zakresie planowania dodawanych treści.

Dalej czytamy, że YouTube dodaje nowe funkcje w mobilnej wersji YouTube Studio. Twórcy będą mogli skorzystać z narzędzi, które dotychczas były dostępne jedynie w aplikacji komputerowej. Chodzi o wykresy obrazujące tendencje przypływu nowych i powracających widzów w zakładce publiczności. Dodatkowo serwis ujednolici dane na kartach wyników między urządzeniami mobilnymi i komputerowymi oraz doda możliwość zmiany wyświetlanej waluty w YouTube Studio w smartfonie. Ostatnią z opisywanych nowości jest umieszczenie menu w dole ekranu aplikacji mobilnej – do tej pory panel znajdował się na pasku bocznym.

Socialmediatoday.com podsumowuje, że te zmiany – choć nie są rewolucyjne – mogą okazać się przydatne dla twórców. (ap)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj