Platforma LinkedIn wprowadziła nową reakcję na posty – już niedługo użytkownicy będą mogli zaznaczyć „śmieszne” pod wybranym wpisem – podaje socialmediatoday.com. Jak czytamy, dział pomocy na LinkedInie informuje, że reakcja ma być wyrazem rozbawienia w kontekście zawodowym, np. gdy współpracownik podzieli się zabawnym błędem podczas spotkania albo gdy coś podniesie nas na duchu.
„Nie jestem do końca pewien, czy ta reakcja jest aż tak korzystna, ponieważ prawdopodobnie zachęci ona do publikowania większej liczby postów nie na temat, aby uzyskać tą reakcję” – pisze Andrew Hutchinson, menedżer ds. treści i mediów społecznościowych.
Jeszcze w lutym 2022 roku główny dyrektor ds. produktów w LinkedInie, Tomer Cohen, powiedział, że prośba o taką reakcję była „jedną z najczęściej otrzymywanych” przez serwis.
„Słyszeliśmy was głośno i wyraźnie i zgadzamy się z tym. Humor to rzeczywiście poważna sprawa” – źródło przytacza wypowiedź przedstawiciela serwisu.
„To, czy ja osobiście uważam, że jest to dobre, czy nie, nie jest tak naprawdę istotne, ludzie tego chcą, a LinkedIn stara się dać ludziom to, czego pragną” – dodaje natomiast Hutchinson.
Reakcja nie jest jeszcze dostępna dla wszystkich użytkowników – będzie ona stopniowo wprowadzana – dowiadujemy się. (zd)