LinkedIn wprowadza uproszczenia w funkcji repostowania wpisów – informuje w socialmediatoday.com Andrew Hutchinson.
Jak widać na udostępnionym przez eksperta ds. mediów społecznościowych Matta Navarrę zrzucie ekranu, wkrótce po kliknięciu w „Udostępnij” pojawi się nowa opcja „Repost”, która umożliwi udostępnianie posta bez dodawania komentarza. Ułatwi to chociażby nagłaśnianie ofert pracy, a także zwolni użytkowników z obowiązku dodawania własnych komentarzy do każdego ponownego udostępnienia. Jak czytamy, w 2019 roku twórca opcji „retweet”” na Twitterze, Chris Wetherell, powiedział, że z perspektywy czasu żałuje wprowadzenia tej funkcji, ponieważ zobaczył, jak może być wykorzystywana do wzmacniania krytyki i negatywnych opinii.
Źródło: Linkedin.com/Matt Navarra
Druga aktualizacja na LinkedInie ma zwiększyć możliwości angażowania się w komentowanie wydarzeń na platformie.
Źródło: Linkedin.com/Matt Navarra
Jak widać na przykładzie, teraz w zakładce komentarzy w wydarzeniach na LinkedInie można komunikować się z uczestnikami przed, w trakcie i po spotkaniu, a także odpowiadać na konkretne komentarze w strumieniu. Nie będą one generowały powiadomień, o ile dany użytkownik nie zostanie w nich oznaczony. Funkcja ta ma na celu wykorzystanie zaangażowania w LinkedIn Events, gdzie obecnie co tydzień w aplikacji tworzonych jest ponad 24 tys. wydarzeń – dowiadujemy się. Czytamy, platforma niedawno rozszerzyła także swoją uproszczoną opcję reklamową „Boost” o LinkedIn Events, dając użytkownikom kolejny sposób na wzmocnienie swoich wpisów dotyczących wydarzeń – informuje źródło.
Jak dalej czytamy, opcja ta jest obecnie wprowadzana na platformę, a niektórzy użytkownicy widzą już nowe funkcje komentarzy w strumieniu. (zd)