sobota, 23 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościTwitter testuje nowy format udostępnianych linków

Twitter testuje nowy format udostępnianych linków

Twitter rozpoczął testowanie Tweet Tiles 25 sierpnia 2022 roku, o czym poinformował pracownik serwisu. 

Jak widać na załączonym przykładzie, pojawi się możliwość treści o nowych formatach wizualnych udostępnianych linków – większe obrazy, zmienne czcionki i wyraźne Call To Action do generowania większej liczby kliknięć.

Źródło: Twitter/Ashevat

Oto przykład tego, jak wyglądają one w strumieniu:

 Źródło: Twitter/ Wilfred Chan

Jak wyjaśnia Twitter: „Już teraz użytkownicy posiadający iOS oraz w sieci mogą wejść w interakcję z Tweet Tiles, które zawierają tekst, obrazy czy filmy. Te formaty zostały zaprojektowane tak, aby łatwo było angażować się w treści i sprawić, że Twoja oś czasu będzie bardziej dynamiczna i wizualna”.

Twitter zaznacza również, że jest to wciąż eksperyment, co oznacza, że nie wszyscy użytkownicy zobaczą nowy format. (zd)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj