LinkedIn przedstawił najnowsze aktualizacje dla stron firmowych. Większość funkcji było już dostępnych w wersji testowej, ale obecnie są one wprowadzane na szerszą skalę – informuje socialmediatoday.com.
Jak czytamy, serwis dodał m.in. nowe szablony postów dla stron firmowych. Źródło zauważa, że mogą one wpłynąć na zaangażowanie użytkowników oraz wyróżnienie się marek.
Źródło: socialmediatoday.com
Kolejną opcją jest wprowadzenie specjalnych naklejek, które umożliwią umieszczanie linku do publikacji. Funkcja ta może pomóc w bardziej bezpośredniej reakcji na posty – czytamy.
LinkedIn rozszerzył także opcję przypinania komentarzy, która od teraz powinna być już dostępna dla wszystkich użytkowników – podaje źródło.
Czytaj więcej: LinkedIn wprowadza opcję przypinania komentarzy
Serwis dodał również nową sekcję „Nasze polecane zobowiązania”, która pozwala firmom prezentować swoje wartości. Mogą one przedstawić do pięciu zobowiązań na swojej stronie firmowej, takich jak: różnorodność, sprawiedliwość i integracja, rozwój kariery i uczenie się, równowaga między życiem zawodowym a prywatnym, wpływ społeczny, czy zrównoważenie środowiskowe – czytamy dalej. (bs)