piątek, 18 października, 2024
Strona głównaAktualnościInstagram rezygnuje z zakupów na żywo

Instagram rezygnuje z zakupów na żywo

Instagram poinformował, że 16 marca 2023 wyłączy możliwość oznaczania produktów podczas transmisji na żywo – donosi techcrunch.com. Jak czytamy, funkcja ta była dostępna od 2020 roku dla amerykańskich firm i twórców.

Źródło zauważa, że zakupy na żywo na Instagramie nie przyniosły oczekiwanych zysków, a amerykański rynek nie jest zainteresowany takimi transmisjami, tak jak użytkownicy innych aplikacji, które cieszą się popularnością na przykład w Chinach.

Serwis chce teraz skupić się na inwestowaniu w narzędzia reklamowe – dowiadujemy się. Instagram zapowiedział, że wciąż będzie polepszać skuteczność reklam, a użytkownicy nadal będą mogli dokonywać zakupów dzięki oznaczonym produktom w Stories, Reels oraz postach – czytamy.

Źródło przypomina, że Instagram od lutego 2023 roku usuwa zakładkę „Sklep” z paska nawigacyjnego na stronie głównej.

Czytaj więcej: Instagram zmienia układ zakładek na pasku nawigacyjnym w aplikacji

Meta 1 października 2022 roku usunęła opcję zakupów na żywo z Facebooka. (bs)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj