Joe Biden będzie próbował wzmocnić swoją pozycję oraz poparcie wśród młodych wyborców podczas, nieoficjalnej jeszcze, reelekcji – informuje axios.com.
Zespół strategii cyfrowej Bidena ma połączyć się z influencerami w całym kraju, aby dotrzeć do tych, którzy nie śledzą Białego Domu w mediach społecznościowych – dodaje źródło.
Według badań w grupie młodych wyborców w wieku 18-29 lat poparcie Bidena było o 26 punktów procentowych wyższe od Trumpa w 2020 roku, a w roku 2022 grupa ta wolała demokratów od republikanów.
„Staramy się dotrzeć do młodych ludzi, ale także do mam, które używają różnych platform, aby uzyskać informacje, i aktywistów klimatycznych oraz ludzi, których głównym sposobem zdobywania informacji jest cyfrowy” – powiedział Jen O’Malley Dillon, zastępca szefa personelu Białego Domu.
Niezależni twórcy treści mają mieć dostęp do Białego Domu – czytamy.
Strategia Bidena jest skierowana bardziej na platformy preferowane przez młodszych wyborców, takie jak Instagram i TikTok.
Biały Dom chce współpracować z influencerami, którzy mają lokalnych odbiorców, gdy Biden przyjedzie do ich stanu – tak by jego zespół budował relacje z lokalnymi mediami. (zd)