Instagram ma wprowadzić nowy format w grupie reklam na Reelsach. Zgodnie z zainteresowaniami użytkownika, reklamy mają obejmować szereg powiązanych marek na jednym ekranie i będą wyświetlane między postami – informuje socialmediatoday.com.
Jak zauważa źródło, nie jest to nowa zmiana. Instagram uruchomił nowy format reklam po raz pierwszy dla swojego głównego kanału w październiku 2022 roku.
„Reklamy z wieloma reklamodawcami pomagają ludziom odkrywać i porównywać produkty z wielu firm. Ta opcja, dostępna na Facebooku i Instagramie, zapewnia reklamodawcom możliwość bycia odkrywanymi przez osoby, które niedawno wykazały zainteresowanie powiązanymi produktami lub firmami” – napisał Instagram na swojej stronie.
Źródło wskazuje, że reklamy te mają być opcjonalne. Jeśli reklamodawca wyrazi zgodę na tę funkcję, może spodziewać się większej liczby wyświetleń wśród osób, które już przeglądały podobne treści. Natomiast jeśli uzna, że ta opcja doprowadza do mniejszej widoczności produktu ze względu na konkurencję z innymi markami, może z niej zrezygnować – czytamy. (af)