niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościTikTok chce popularyzować dłuższe treści wideo

TikTok chce popularyzować dłuższe treści wideo

TikTok zamierza popularyzować dłuższe formy wideo na swojej platformie – podaje socialmediatoday.com. Działanie ma ugruntować pozycję serwisu na tle konkurencji. Chodzi bowiem o to, by twórcy publikujący na TikToku mogli maksymalizować swoją popularność oraz zarabiać na tworzonych przez siebie produkcjach – czytamy. 

Jak informuje źródło, popularni twórcy najchętniej publikują filmy nie na TikToku, a na Instagramie i YouTubie. Motywacją influencerów jest szerszy wybór opcji reklamowych, które znajdują się na tych platformach. 

Obecnie największym wyzwaniem dla TikToka jest zachęcenie użytkowników do publikacji dłuższych treści. W przypadku 30-sekundowych klipów nie da się bowiem zarobić na reklamach umieszczonych przed filmem. Nie jest również możliwe zastosowanie tzw. „przerywnika” reklamowego, który można zaobserwować chociażby na YouTubie – czytamy dalej.

„Pod koniec października TikTok zaprosił dziesiątki twórców do swojego biura w Nowym Jorku. Celem spotkania było prywatne wydarzenie, mające na celu zmobilizowanie ich do tworzenia trwających co najmniej minutę filmów. Kierownictwo TikToka poinformowało, że dłuższe produkcje stanowią szansę na bardziej efektywną monetyzację tworzonych treści, a także umożliwiają opracowywanie materiałów, w których użytkownicy nie muszą skracać swoich wypowiedzi” – przekazuje socialmediatoday.com, cytując theinformation.com.

Źródło dodaje także, że Meta zdecydowała się na tę samą strategię, promując określone treści i popularyzując rolki na Instagramie. Reelsy cieszą się coraz większą popularnością, a twórcy, którzy je publikują, bardzo szybko stają się rozpoznawalni. (an)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj