LinkedIn usuwa „Tryb twórcy”, co ma być pierwszym krokiem do odejścia od hashtagów – podaje socialmediatoday.com. Jak czytamy, większość elementów tej opcji pozostanie jednak jako narzędzia dostępne dla wszystkich użytkowników.
Źródło informuje, że „Tryb twórcy” został uruchomiony w 2021 roku i zapewniał użytkownikom specjalne narzędzia, m.in. kojarzenie tematycznych hashtagów z profilem, sekcję „Polecane” do prezentowania treści oraz przycisk „Obserwuj”.
LinkedIn postanowił zrezygnować z tego rozwiązania. Od lutego 2024 roku zostaną usunięte hashtagi profilowe, a od marca 2024 roku „Tryb twórcy” zniknie z ustawień profilu. Dla wszystkich użytkowników nadal będzie jednak dostępny przycisk „Obserwuj”, a sekcja „Informacje” zostanie przeniesiona na górę profilu – czytamy.
Serwis chce w ten sposób zapewnić wszystkim użytkownikom dostęp do większej liczby opcji tworzenia, a nie skupiać się na wybranych twórcach. (ao)