wtorek, 26 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPowiększony Zarząd PSPR

Powiększony Zarząd PSPR

Zarząd Polskiego Stowarzyszenia Public Relations powołał do swojego składu dwoje nowych członków. Stanowisko sekretarza PSPR objęła Alicja Górka. Natomiast Sebastian Łuczak został nowym członkiem zarządu. Stanowisko to było nieobsadzone od niespełna roku. Górka zastąpiła na stanowisku sekretarza PSPR Bożenę Wysocką, która złożyła rezygnację ze względu na objęcie funkcji naczelnika Wydziału ds. PR i Koordynacji Polityki Informacyjnej Resortu w Ministerstwie Finansów.

Alicja Górka jest absolwentką Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu i Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. A. Koźmińskiego w Warszawie, ukończyła The London School of Public Relations. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała podczas stażu w agencji Headlines. Następnie w firmie On Board pracowała dla takich klientów jak: Hallmark, OBI, Uno Fresco Tradex, elektronarzędzia Robert Bosch, Adamed, US Pharmacia oraz Główny Inspektorat Transportu Drogowego. Później pracowała w polskim przedstawicielstwie międzynarodowej firmy UMAX, gdzie odpowiadała za całość działań PR; opiekowała się markami Umax, Yamada oraz Microtek. Od lipca 2004 r. pracuje w PAWLAK PR. Jej hobby to czytanie książek, przesiadywanie w kinie i w teatrze oraz windsurfing. Pasją jest to czym zajmuje się na co dzień, czyli PR.

Sebastian Łuczak, fascynat wszystkiego, co związane jest z komunikacją marketingową. Przez kilka lat rzecznik prasowy Banku Pekao SA, równocześnie p.o. szefa zespołu odpowiedzialnego za serwis internetowy, potem lider projektu w Biurze Public Relations banku, a obecnie ekspert w Departamencie Marketingu Korporacyjnego Pekao SA. Oprócz zawodowego zajmowania się komunikacją, angażuje się jako konsultant i doradca przy niekomercyjnych projektach i przedsięwzięciach. Ponad 10 lat praktyki i różnorodnych doświadczeń w wielu obszarach PR wykorzystuje od czasu do czasu jako wykładowca i trener. Członek Rady Programowej portalu InternetPR.pl. Wybrany „Osobowością Polskiego Public Relations” (tytuł przyznany przez “Home&Market” w wyniku ankiety przeprowadzonej wśród specjalistów PR z korporacji i agencji public relations). Miłośnik starego polskiego punk rocka i Kubusia Puchatka.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj