piątek, 17 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościINTERIA. PL zmienia logo

INTERIA. PL zmienia logo

Od 4 sierpnia INTERIA.PL ma nowe logo. Po niedawnej metamorfozie wyglądu strony głównej, jest to kolejny zdecydowany krok w kierunku unowocześnienia wizerunku portalu. Zmiana znaku firmowego INTERIA.PL została poprzedzona badaniami przeprowadzonymi wśród użytkowników portalu. „Wybraliśmy projekt uznany za nowoczesny i dynamiczny” – powiedział Grzegorz Wójcik, wiceprezes zarządu INTERIA.PL. „Skojarzenia, jakie budzi przyjęta koncepcja plastyczna dobrze wpisują się w strategię intensywnego rozwoju naszej spółki” – dodał.
W nowym logotypie zachowana została żółto-niebieska kolorystyka, spójna z identyfikacją wizualną radia RMF FM oraz pochylenie liter tworzących napis „INTERIA.PL”, zrezygnowano natomiast z postaci smoka Matyldy. Podkreśleniu silnego związku spółki z portalem służy w nowym logo otoczenie obwódką skrótu „PL” i wyeksponowanie poprzedzającej go kropki. Według badania NetTrack instytutu MillwardBrown SMG/KRC, w drugim kwartale br. wskaźnik znajomości spontanicznej INTERIA.PL w grupie użytkowników Internetu kształtował się na poziomie 50,6%, a znajomość wspomagana marki wyniosła 76,9%. Wyniki te plasują portal w ścisłej czołówce najlepiej rozpoznawalnych witryn w polskiej sieci.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj