W październiku, w hipermarketach Tesco całej Polski, po raz drugi odbędą się „Ogólnopolskie Dni Produktu Polskiego” – projekt, skierowany do konsumentów, w którym organizatorzy nawołują do kupowania polskich produktów. Przez miesiąc, począwszy od 6 października we wszystkich hipermarketach Tesco konsumenci będą spotykali się z hasłem „Kupując polskie produkty – dajesz pracę”.
Komunikat zamieszczony na głównych tablicach informacyjnych, na bannerach nad wejściem, w gazetkach promocyjnych, przy drzwiach wejściowych oraz parkingowych billboardach ma przypominać klientom o tym, że ich każda codzienna decyzja zakupowa to w rzeczywistości akt dawania pracy. Na czas akcji ponad 400 produktów zostało wyróżnionych znakiem „Dajesz Pracę”. Organizatorem akcji jest Fundacja Dajesz Pracę PL, która przeprowadziła akcję społeczną „Kupując polskie produkty dajesz pracę”.
„Poprzez szereg projektów trafiamy z głównym komunikatem kampanii do ponad 70 mediów w całej Polsce. Dzięki naszej kampanii, ponad 3 miliony konsumentów zaczęło zwracać uwagę na to, aby wybierać polskie produkty (Źródło: Omnibus, TNS OBOP, 5-8.02.2004 oraz 6-9.05.2004). Dziś nadszedł moment, kiedy zaczynamy pojawiać się z naszą informacją również w miejscu gdzie konsument podejmuje decyzje zakupowe” – mówi Jakub Marczyński, przedstawiciel Fundacji Dajesz Pracę PL.