W finale konkursu European SABRE Awards 2006 znalazło się osiem projektów z Polski. Dominują one w kategorii Eastern Europe. W finale znalazły się po dwa projekty agencji On Board PR i Partner of Promotion.
Polskie projekty nominowane w poszczególnych kategoriach:
Community relations
– „Zadzwoń do mamy” (Phone to Mum) – Telekomunikacja Polska SA,
Crisis management
– „Nationwide – nikomu ani słowa” (Nationwide: Big Money Likes Silence) – Nationwide Global z Partner of Promotion,
Public education
– Kampania na rzecz ochrony danych osobowych (Personal Data Protection Awareness Campaign)- Fleishman-Hillard,
Charities/not-for-profits
– „Głęboki oddech” (Deep Breath) – Polskie Towarzystwo Chorób Płuc z On Board Public Relations,
Industrial and manufacturing
– „Szóste źródło energii” (Rockwool: The Sixth Energy Source) – Rockwool Poland z Partner of Promotion,
Eastern Europe:
– „Pozytywne Miasto Clear Channel” (Positive City Clear Channel) – Clear Channel Poland z On Board Public Relations,
– „Masz prawo wiedzieć” (Your Right to Know) – Polskapresse Group z Profile Public Relations,
– „Smaczne wybielanie zębów” (Enjoy the Tasty Whitening) – Procter & Gamble z United PR. .
SABRE Awards to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów międzynarodowych branży PR. Organizowany jest przez The Holmes Group z Nowego Jorku. Europejska edycja konkursu, do której zgłaszane są projekty z całego kontynentu, jest organizowana po raz drugi. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 24 maja, podczas gali, która odbędzie się w Berlinie. Więcej informacji