W Polsacie pojawił się materiał dotyczący sporu pomiędzy LOT-em i tanią linią lotniczą Ryanair. LOT oskarża irlandzkiego przewoźnika o zbyt agresywną kampanię reklamową, za którą żąda przeprosin. Kampania opierała się na porównywaniu cen obu linii opatrzonych negatywnymi dla LOT-u hasłami: „Rozbój w biały dzień” i „O dwóch takich, co ukradli kasę”.
Tomasz Kułakowski, rzecznik taniego przewoźnika, skomentował te roszczenia: „Nie będziemy przepraszać za podawanie prawdy do publicznej wiadomości”. Zdaniem specjalistów ds. PR-u LOT powinien poprawić swoje usługi tak, aby przeciwnicy nie mogli budować swojej siły na jego słabościach. To nie pierwsze kontrowersyjne działania Ryanaira. Niedawno na jego billboardach pojawiły się hasła o silnym wydźwięku politycznym, m.in. „Iż Polacy nie Kaczory i Ryanairem latają”.