W związku z obchodami Tygodnia Kreatywności organizowanego przez agencję Fleishman–Hillard ogłaszamy konkurs dla specjalistów zajmujących się PR-em w firmach na najbardziej absurdalne zadanie z zakresu komunikacji. Twój szef wymaga od Ciebie urzeczywistnienia kolejnego wytworu jego wyobraźni? Produkt, który sprzedaje Twoja firma jest, delikatnie mówiąc, „niemedialny”? Nawet jeśli nie, to możesz go sam wymyślić! Popuść wodze wyobraźni i przedstaw nam zadanie na pierwszy rzut oka nie do ruszenia!
Zgłoszenia (wystarczy kilka zdań) razem z numerem telefonu można przesyłać do poniedziałku 13 listopada do godziny 12, na adres m.klimkiewicz@proto.pl. Spośród nadesłanych pomysłów wybierzemy jeden, najbardziej absurdalny. Nagrodą dla jego autora będzie udział w treningu kreatywności prowadzonym przez Louisę Jenkins (FH London Consumer Communications Director). Warsztaty odbędą się w środę 15 listopada, a zwycięzca zostanie powiadomiony o wygranej 14 listopada.
Serdecznie zapraszamy do zabawy!