Rozpoczęła się kampania społeczna „Autyzm i praca – nie wykluczam”. Główne elementy kampanii to reklamy prasowe stylizowane na ogłoszenia rekrutacyjne oraz spoty kinowe w reżyserii Konrada Niewolskiego, przedstawiające rozmowę pracodawcy z potencjalnym pracownikiem. Merytoryczną częścią kampanii mają być audycje w radiu TOK FM, programy publicystyczne w TVP oraz serwis internetowy i blog niewykluczam.blox.pl na portalu Gazeta.pl.
Organizatorami kampanii są Fundacja SYNAPSIS oraz UNDP Polska. Pracownia Rzeczy Różnych SYNAPSIS to przedsiębiorstwo społeczne, czyli firma działająca w ramach standardów rynkowych dla osiągania celów społecznych. Powstała ona z inicjatywy Fundacji SYNAPSIS w ramach finansowanego przy udziale środków EFS projektu „Partnerstwo dla Rain Mana”. Wypracowane w jego ramach rozwiązania organizacyjne, ekonomiczne i terapeutyczne zostaną opisane i udostępnione innym organizacjom działającym na rzecz osób z autyzmem w Polsce. (kk)