poniedziałek, 18 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościZainwestują w markę

Zainwestują w markę

W ProKREACJI można przeczytać rozmowę z Rafałem Parczewskim, dyrektorem generalnym Polskiego Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych „ProMarka”. Parczewski stwierdza w niej: „(…) nie staliśmy się zaściankiem Europy, i śmiało mogę powiedzieć, że nasze marki są rozpoznawalne już nie tylko w Polsce, ale również poza granicami naszego kraju”.
Udziela także praktycznych rad, sugerując by przy wyborze nazwy marki stawiać na oryginalność i wystrzegać się ogólników. Przedsiębiorca myślący perspektywicznie powinien, zdaniem Parczewskiego, inwestować w budowanie swojej marki, gdyż Polacy coraz częściej świadomie wybierają produkty markowe, które są gwarantem jakości. Konkludując Parczewski podkreśla, iż ważnym elementem w budowaniu marki jest konsekwencja, utrzymywanie wysokiej jakości i reagowanie na potrzeby grupy docelowej. (ml)

A oprócz tego w najnowszym numerze Pro-KREACJI o tym, jakie marki obecnie są w Polsce najsilniejsze i najmodniejsze pisze w artykule „Czy polskie marki są cool?!” Monika Pazik. Chanel N°5, Mercedes-Benz, Pelikan, Wedel – początki tych sławnych marek oraz świat zza szyb automobilu przypomina Magdalena Granosik. Jacek Błaziak radzi przedsiębiorcom i Brand Managerom, jakie kryteria warto zastosować przy wyborze projektu logotypu, by okazał się nie tylko efektowny, ale i efektywny. Ponadto m.in. o korzyściach i niebezpieczeństwach związanych ze sponsorowaniem kultury, a także przypomnienie najważniejszych kampanii PR-owskich i reklamowych roku 2006.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj