środa, 20 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościKampania społeczna w rocznicę odejścia

Kampania społeczna w rocznicę odejścia

„Zatrzymaj się, to przemijanie ma sens” to hasło kampanii społecznej stworzonej przez Centrum Myśli Jana Pawła II. Akcja ma przypomnieć o zbliżającej się 2. rocznicy śmierci Jana Pawła II. Na 100 billboardach, kilkudziesięciu słupach reklamowych w centrum Warszawy oraz we wszystkich środkach komunikacji miejskiej można spotkać plakaty promujące przedsięwzięcie.
Kampania jest podzielona na dwa etapy: pierwszy ma skłonić warszawiaków do zastanowienia się nad tempem ich życia, drugi – poinformować o wydarzeniach organizowanych przez Centrum Myśli Jana Pawła II w związku z rocznicą śmierci papieża. Szczegółowe informacje na stronie internetowej. (kk)


ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj