W drugiej edycji badania reputacji marek PremiumBrand, przyznano tytuł Marki Wysokiej reputacji 71 markom konsumenckim oraz 10 markom korporacyjnym (biznesowym). Szczegółowe wyniki PremiumBrand 2007 zostaną upublicznione na uroczystej Gali 31 maja w Hotelu Intercontinental w Warszawie. Tegoroczne badanie objęło mieszkańców całej Polski. W tym roku, dzięki rozszerzeniu badania o grupę ekspertów-menadżerów oraz modyfikacji metodologii, uwzględniono opinie o markach jako pracodawcach i partnerach biznesowych.
Pełna lista Marek Wysokiej Reputacji (w porządku alfabetycznym). Badanie zrealizowano w kwietniu 2007 roku. Za metodologię badania i analizy, podobnie jak w przypadku pierwszej edycji, odpowiadał zespół ekspertów z Domu Badawczego Maison, realizacją terenową zajął się instytut TNS OBOP.
Wśród kryteriów, które podlegały ocenie w tegorocznym badaniu marek konsumenckich w PremiumBrand znalazły się: zaufanie, referencje dawane marce, postrzeganie firmy jako pracodawcy, pamiętane medialne „wpadki”, wiedza na temat społecznego zaangażowania marki i jej reputacja jako partnera biznesowego (tylko wśród menadżerów). (kk)