W maju 2008 roku mija 9 lat od powołania spółki IMM. Chociaż nie jest to okrągła rocznica, jest to powód do podzielenia się z Państwem kilkoma refleksjami.
Rozpoczynając działalność nie mieliśmy doświadczenia w monitoringu mediów, ale mieliśmy pomysł i wielką determinację, aby stworzyć usługę na miarę XXI wieku. Pragnęliśmy spełniać wszelkie potrzeby PR-owców w zakresie monitoringu mediów oraz analiz wizerunkowych. Czy udało nam się zrealizować cele? Stale rosnąca liczba klientów i dynamiczny rozwój firmy są tego dowodem.
Mimo że jesteśmy najmłodszą firmą działającą na rynku monitoringu mediów, to zajmujemy na nim czołową pozycję. IMM dziś to firma o obrotach na poziomie kilkunastu milionów złotych rocznie. Monitorujemy prawie 900 tytułów prasowych, 82 stacje RTV, polskie zasoby Internetu bez ograniczeń. Jako jedyni dostarczamy dane kontaktowe do 7 tysięcy dziennikarzy, którzy znajdują się w bazie MediaContact.
Aby lepiej zrozumieć naszych klientów stworzyliśmy wortal PRoto, na który co miesiąc IMM przeznacza kilka procent swoich przychodów.
IMM nie osiągnąłby sukcesu, gdyby nie zaufanie klientów, którym dziękujemy przede wszystkim za zgłaszanie kolejnych potrzeb. Ten kontakt pozwala nam m.in. ciągle doskonalić platformę internetową.
IMM to pracownicy. Obecnie grupa IMM zatrudnia prawie 200 osób. To dzięki pełnemu zaangażowaniu tych ludzi gwarantujemy produkt o najwyższej jakości.
Dziękujemy również naszej konkurencji, która nakazuje nam wyznaczać kolejne cele.
Wiem, że nieraz zaskoczyliśmy Państwa naszymi pomysłami. Obiecuję, że już niedługo poinformujemy o realizacji nowych projektów.
Paweł Sanowski
Prezes IMM
Informacja promocyjna