W siedmiu miastach Polski pojawi się 340 billboardów z hasłem „Poznań – dobry klimat do rozmów”. Celem kampanii ma być promocja Poznania jako miejsca organizacji Konferencji Narodów Zjednoczonych w sprawie Zmian Klimatu oraz wspieranie idei ekologicznych. Akcja rozpocznie się 15 listopada i potrwa dwa tygodnie.
W Poznaniu kampania potrwa miesiąc, a promujące ją plakaty będą miały dwie wersje językowe: 20 z nich jest przygotowanych w języku polskim, 40 – w języku angielskim.
Billboardy w polskiej wersji językowej zobaczyć będzie można na ulicach Wrocławia (50), Krakowa (50), Gdyni (30), Gdańska (30), Łodzi (30) i Warszawy (100).
Autorem projektu jest firma Double Brand, autorem logo Roku Klimatu i Środowiska oraz Konferencji Klimatycznej i wykonawcą – firma AMS. Koszt kampanii to 125 tys zł.
Dodatkowo w ramach współpracy z Pocztą Polską przygotowano także kartkę pocztową oraz okolicznościowy znaczek.
Kampania jest jednym z elementów promocyjnych Poznania w kontekście Konferencji Narodów Zjednoczonych w sprawie Zmian Klimatu. (kk)