niedziela, 24 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościNowa książka na rynku wydawniczym

Nowa książka na rynku wydawniczym

Na polskim rynku wydawniczym ukazała się, nakładem wydawnictwa MT Biznes, nowa książka „Marketing technologii społecznych. Groundswell, czyli jak wykorzystać Web 2.0 w twojej firmie”.

Autorzy książki wyjaśniają, w jaki sposób można wykorzystać potencjał klientów nawiązujących kontakty między sobą za pomocą takich portali internetowych, jak np.: FaceBook, Twitter, MySpace czy Wikipedia. Charlene Li i Josh Bernoff przytaczają 25 różnych przykładów z całego świata, które potwierdzają, że firmy mogą zdobywać informacje, uzyskiwać przychody, obniżać wydatki i inspirować własnych klientów za pomocą narzędzi marketingu technologii społecznych. Portal PRoto jest patronem medialnym publikacji.

Z okazji wydania publikacji PRoto ogłasza konkurs. Dla pierwszych pięciu osób, które wymienią trzy inne książki, nad którymi PRoto objęło patronat medialny i przyślą odpowiedzi na adres redakcja@proto.pl, czekają egzemplarze książki „Marketing technologii społecznych. Groundswell, czyli jak wykorzystać Web 2.0 w twojej firmie”.(mk)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj