niedziela, 19 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościEfekty działań PR w czasie recesji

Efekty działań PR w czasie recesji

Z najnowszego raportu Forrester Research Social Media Playtime is Over* wynika, że recesja przyczyniła się do większego nacisku na PR-owców i marketerów, aby dostarczali oni mierzalne rezultaty swoich działań. Istnieją różne narzędzia, które to umożliwiają.
Do podstawowych i zarazem najtańszych rozwiązań należą analizy wizerunkowe i raporty porównawcze przygotowywane przez wyspecjalizowane firmy. Badania te zawierają statystyki ilościowe oraz analizę jakościową i pokazują pełny obraz firmy lub marki w mediach. Są też istotnym źródłem informacji do prowadzenia efektywnych działań media relations, gdyż zawierają wykazy mediów i dziennikarzy podejmujących dany temat w badanym okresie.

Systematyczne śledzenie wyników tych analiz pozwala PR-owcom, z większą pewnością powodzenia projektu, wybierać najbardziej efektywne działania komunikacyjne. Nie trzeba dodawać, że w dobie ograniczania wydatków jest to sytuacja co najmniej komfortowa. Warte polecenia są raporty wizerunkowe i porównawcze przygotowywane przez analityków Instytutu Monitorowania Mediów. Więcej informacji na temat tych badań znajduje się na stronie raporty i analizy, gdzie także można się zapoznać z referencjami klientów IMM oraz z przykładowymi raportami.

Ciekawą nowością wprowadzoną w marcu br. są bezpłatne raporty automatyczne dostępne dla wszystkich klientów IMM z poziomu platformy internetowej. Każdy odbiorca wyników monitoringu mediów może je wykonać samodzielnie. Więcej informacji o funkcji Statystyki znajduje się tutaj.
*badanie przeprowadzone przez Forrester Research. Making leaders successful every day, marzec 2009 r.

Informacja promocyjna

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj