wtorek, 19 listopada, 2024

Wiejjj do Gdyni!

To hasło najnowszej kampanii promującej Gdynię jako miejsce wydarzeń kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych. Na promocyjnych bilbordach i citylightach w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Śląsku, Poznaniu, Szczecinie, Trójmieście, Lublinie, Białymstoku, Bydgoszczy i Toruniu zawisły plakaty z charakterystycznymi nadmorskimi motywami – morzem, plażą, żaglami i wiatrem. Hasło kampanii i towarzyszące mu informacje o letniej ofercie Gdyni mają zachęcić mieszkańców innych regionów Polski, a także turystów zagranicznych, do odwiedzenia tego miasta.

Do promocji wybrano największe wydarzenia kulturalno-rekreacyjne, które będą miały miejsce latem tego roku w Gdyni, takie jak: Zlot Wielkich Żaglowców The Tall Ships’ Races 2009 Gdynia, Heineken Open’er Festival, Ladies’ Jazz Festival, Festiwal Polskich Filmów Fabularnych, Festiwal Kultur Świata Globaltica, Beach Party, Targi Wiatr i Woda, Gdynia Sailing Days oraz Scena Letnia na plaży w Orłowie. To także główne wydarzenia trzech layoutów graficznych kampanii.

Na potrzeby kampanii outdoorowej zakupiono 1900 nośników. Akcja potrwa do końca czerwca. Oprócz billboardów zaplanowano także reklamę w prasie ogólnopolskiej i materiały BTL. Koszt kampanii outdoorowej to 500 tys. zł. Autorem kreacji graficznej jest Mariusz Waras. (kk)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj