sobota, 25 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościŁódź ogłasza kolejny przetarg na promocję

Łódź ogłasza kolejny przetarg na promocję

Miasto Łódź ogłosiło właśnie przetarg na opracowanie strategii promocji marketingowej marki Łódź do 2016 roku.Warto przypomnieć, że Łódź stara się o miano Europejskiej Stolicy Kultury 2016, jednak ostatni przetarg na przygotowanie planu działań promocyjnych w tym zakresie został unieważniony w czerwcu 2009 roku.

Wśród wymogów stawianych firmom startującym w obecnym postępowaniu jest między innymi opracowanie wciągu ostatnich trzech lat dla jednostki sektora publicznego co najmniej jednej strategii marketingowej i jednej strategii komunikacji, a także takich samych działań dla jednostek spoza sektora publicznego.

Opracowana przez startującego w przetargu strategia promocji Łodzi ma uwzględniać aktualnie realizowane programy i projekty promocyjne, takie jak Młodzi w Łodzi, Strategia rozwoju ulicy Piotrkowskiej, a także projekt promocji kandydatury Łodzi do tytułu ESK 2016. Władze zakładają, że przygotowane przez oferentów projekt będzie składał się z trzech etapów: badania wizerunkowego, opracowania na jego podstawie strategii oraz stworzenia harmonogramu wdrożenia wspomnianego planu promocji marketingowo-komunikacyjnej.

Łódzki magistrat do udziału w postępowaniu planuje zaprosić 5 firm. Zgłoszenia do przetargu magistrat przyjmuje do 11 września 2009 roku. (ał)

Więcej informacji o przetargu znajduje się tutaj, natomiast formularze dla jego uczestników tutaj

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj