Miasto Łódź ogłosiło właśnie przetarg na opracowanie strategii promocji marketingowej marki Łódź do 2016 roku.Warto przypomnieć, że Łódź stara się o miano Europejskiej Stolicy Kultury 2016, jednak ostatni przetarg na przygotowanie planu działań promocyjnych w tym zakresie został unieważniony w czerwcu 2009 roku.
Wśród wymogów stawianych firmom startującym w obecnym postępowaniu jest między innymi opracowanie wciągu ostatnich trzech lat dla jednostki sektora publicznego co najmniej jednej strategii marketingowej i jednej strategii komunikacji, a także takich samych działań dla jednostek spoza sektora publicznego.
Opracowana przez startującego w przetargu strategia promocji Łodzi ma uwzględniać aktualnie realizowane programy i projekty promocyjne, takie jak Młodzi w Łodzi, Strategia rozwoju ulicy Piotrkowskiej, a także projekt promocji kandydatury Łodzi do tytułu ESK 2016. Władze zakładają, że przygotowane przez oferentów projekt będzie składał się z trzech etapów: badania wizerunkowego, opracowania na jego podstawie strategii oraz stworzenia harmonogramu wdrożenia wspomnianego planu promocji marketingowo-komunikacyjnej.
Łódzki magistrat do udziału w postępowaniu planuje zaprosić 5 firm. Zgłoszenia do przetargu magistrat przyjmuje do 11 września 2009 roku. (ał)
Więcej informacji o przetargu znajduje się tutaj, natomiast formularze dla jego uczestników tutaj