W ramach festiwalu GoldenDrum w tym roku po raz pierwszy oceniane będą projekty związane z public relations. Na zgłoszenia organizatorzy konkursu czekają tylko do końca sierpnia.
Do konkursu dopuszczane są projekty agencji PR-owkich, a także działów firm zaangażowanych w prowadzenie kampanii o charakterze PR-owskim. Warunkiem udziału w konkursie jest przeprowadzenie wspomnianych akcji na terenie Europy – zarówno w państwach członkowskich Unii Europejskiej, jak i tych, które członkami UE nie są. Dotyczy to także państw takich jak: Azerbejdżan, Armenia, Białoruś, Gruzja, Izrael, Kazachstan, Kirgistan, Liban, Mołdawia, Rosja, Turcja, Tadżykistan, Turkmenistan, Ukraina i Uzbekistan.
Projekty na konkurs można zgłaszać w 18 kategoriach, w tym m.in. Internal communication, Corporate branding, Marketing PR consumer goods, Healthcare and services, Automotive and transport, Media, Arts and entertainment.
Co ciekawe, w oceniającym je jury znajdzie się także polski przedstawiciel – Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu Brief.
Więcej informacji na www.goldendrum.com