O kulisach powstania festiwalowej inicjatywy Golden Drum oraz jej specyfice z Moniką Szymańską z miesięcznika Brief rozmawiali twórcy festiwalu – Jure Alpin i Meta Dobnikar.
„Zaczęliśmy festiwal 15 lat temu, dzięki zmianom, jakie zaszły w tym czasie w Europie Środkowo -Wschodniej. Początkowo nie znaliśmy nikogo z branży marketingowej tego regionu. Dziś w wydarzeniu bierze udział ponad 30 krajów z całego świata”, mówi przedstawicielce Briefa Jure Alpin.
Zobacz całą rozmowę, aby wiedzieć więcej o kulisach festiwalu Golden Drum.
A tym czasem przypominamy, że w tym roku po raz pierwszy w konkursie Goldem Drum pojawiła się kategoria PR-owska. Zgłoszenia ze strony agencji PR i działów PR-owskich w firmach i instytucjach można zgłaszać tylko do 31 sierpnia. (ał)
Więcej informacji o konkursie PR-owskim w ramach Golden Drum tutaj