sobota, 23 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościAntynagrody Marketingu Sportowego za 2009

Antynagrody Marketingu Sportowego za 2009

Ruszyła trzecia edycja plebiscytu na Antynagrody Marketingu Sportowego w Polsce. O tym, kto otrzyma Antynagrodę za wydarzenie, związane ze sponsoringiem lub zarządzaniem w sporcie, zdecyduje głosowanie internetowe.
Nominacje do Antynagród Marketingu Sportowego za 2009 rok uzyskali:
– PKO BP za wycofanie się ze sponsorowania piłki ręcznej
– Toruń za podejście do organizowanych przez miasto Mistrzostw Świata w hokeju (gr.B)
– Pentagon Research za nadinterpretację wyników swoich badań
– PZPN za sprzedaż praw telewizyjnych i marketingowych na 10 lat
– PZKosz za nieudolną organizację Mistrzostw Europy w Polsce.

Nominacje są uporządkowane według kolejności zgłoszeń. Pełne uzasadnienia nominacji można znaleźć na stronie. Głosowanie będzie trwać do końca stycznia. (kk) 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj