Pepsi odświeżyła swoje logo. Odsłona logo z nową czcionką i grafiką na opakowaniu nastąpiła podczas nocy sylwestrowej w Warszawie i Katowicach.
Ostatnie tak poważne zmiany wizerunkowe marka przeszła w 1962 roku, gdy po raz pierwszy Pepsi zaczęła posługiwać się charakterystycznym kółkiem z biało-czerwono-niebieską falą. Teraz – jak podaje firma w informacji prasowej – napój ma logo w kształcie uśmiechu.
Jednak nowe logo zostało zaprezentowane w USA już jesienią 2008 roku.
„Jak w przypadku każdej marki globalnej launch logo podążał za wszelkimi globalnymi inicjatywami, które zazwyczaj rozmijają się terminowo ze względu na regionalizację. Pozwala to poszczególnym rynkom uwzględnić lokalne warunki oraz w odpowiedni sposób planować i oceniać podjęte działania” – powiedział PRoto.pl Petr Mlatecka, dyrektor ds. marketingu PepsiCo w Polsce.(bs)
W ubiegłym tygodniu nowe logo zaprezentowała inna globalna marka – Peugeot. O lwie po tuningu przeczytasz tutaj.