W kwietniu 2009 roku pisaliśmy o tym, że Grupie Belvedere zarzucano nadmierną rozrzutność w wydatkach na promocję przy jednoczesnym zaniechaniu spłaty swoich długów. Przypomnijmy – Grupa zapłaciła 16 milionów dolarów Bruce’owi Willisowi za to, by został twarzą marki Sobieski na wybranych rynkach w Europie i Chinach.
Wtedy to szef agencji PR-owskiej Cross Media Andrzej Długosz występując w imieniu klienta i reprezentując interesy niektórych posiadaczy papierów spółki Belvedere, protestował przeciwko zawarciu tego kontraktu. Sprawa ciągnęła się kilka miesięcy, aż 20 stycznia Sąd Najwyższy orzekł, że The Bank of New York Mellon nie miał prawa złożyć wniosku o wszczęcie postępowanie upadłościowego wobec należącego do grupy Belvedere Polmosu Łańcut. Szczegóły zarzutów i ich obronę można znaleźć na stronie Rzeczpospolitej. (kk)
Czytaj więcej