PKO BP „zwyciężył” w corocznym głosowaniu na Antynagrodę Marketingu Sportowego za 2009 rok. Tę niechlubną nagrodę przyznano za „styl”, w jakim drugi co wielkości bank w Polsce sponsorował polską piłkę ręczną. W głosowaniu internetowym przeprowadzonym na portalu MarketingSportowy.pl wzięło udział ponad 1000 osób. PKO BP zebrał 40,1% wszystkich głosów.
Druga pozycja przypadła władzom Torunia, które organizowały w 2009 roku Mistrzostwa Świata w hokeju na lodzie grupy B.
PKO Bank Polski został sponsorem reprezentacji Polski w piłce ręcznej kobiet i mężczyzn w listopadzie 2007. Dziesięć miesięcy wcześniej piłkarze ręczni osiągnęli największy sukces w historii zdobywając srebrny medal na Mistrzostwach Świata w Niemczech. W tym samym roku, sięgnęli również po Superpuchar, w prestiżowym turnieju rozgrywanym od 1979 roku z udziałem medalistów olimpijskich, Mistrzostw Świata i Europy. W lutym 2009 PKO BP oficjalnie podziękował reprezentacji za zdobycie medalu Mistrzostw Świata w Chorwacji, po to by później zrezygnować ze sponsorowania reprezentacji.
O wszystkich „nominowanych” można przeczytać tutaj. (kk)