sobota, 23 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościRzecznik PKO BP o sponsoringu

Rzecznik PKO BP o sponsoringu

Pisaliśmy o rankingu, wedle którego bank PKO BP został uznany najgorszym sponsorem sportowym 2009 roku, ze względu na „styl” sponsorowania narodowej drużyny piłkarzy ręcznych. O współpracę tego banku ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce PRoto postanowiło zapytać Marka Kłucińskiego, rzecznika PKO BP.

 

Redakcja PRoto: Co skłoniło bank PKO BP do sponsorowania polskich szczypiornistów?

Marek Kłuciński, rzecznik prasowy banku PKO BP: Decyzja o rozpoczęciu współpracy ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce wpisywała się w politykę sponsoringową Banku. W ramach współpracy z Polskim Komitetem Olimpijskim wspieraliśmy sporty olimpijskie, w tym piłkę ręczną. Dla przykładu, przed sponsorowaniem piłki ręcznej, bank PKO BP wspierał kadrę florecistek.

Red.: Jaka była natomiast przyczyna zakończenia współpracy z ZPRP?

MK: Umowa sponsorska  wygasła 31 marca 2009 roku, w związku z decyzją ówczesnego kierownictwa Banku.

Red.: Czy działania podjęte w ramach sponsoringu polskich piłkarzy ręcznych wsparły markę PKO BP?

MK: Wszystkimi naszymi działaniami staramy się wspierać naszą markę. Nie inaczej było i tym razem, a korzyści ze współpracy odniosły obie strony.

Rozmawiał Karol Schwann

 P.S.  Rzecznik nie chciał udzielić komentarza odnośnie powodów decyzji kierownictwa banku PKO BP o rezygnacji ze sponsorowania kadry piłkarzy ręcznych.

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj