niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościErgo Hestia ma nowe logo

Ergo Hestia ma nowe logo

Ergo Hestia będzie miała nowy system identyfikacji wizualnej. Zmianie ulegnie logo firmy i kolorystyka, w której dominować mają czerwień i szarość.
Odświeżony zewnętrzny wizerunek pojawi się jesienią. Nowa szata graficzna obejmie wszystkie materiały korporacyjne i ubezpieczeniowe.

Jak napisano w komunikacie prasowym, polski ubezpieczyciel chce w nowej identyfikacji podkreślić swoje związki z właścicielem, stąd wyraźna ekspozycja Ergo. Cały proces potrwa około 3 miesięcy. Nowe standardy zaczną obowiązywać od 1 października 2010 roku. Rebranding będzie poparty kampanią reklamową, która również ruszy jesienią. (bs)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj