Projekt „Kumpel z przeszłości. 1944 Live”, zrealizowany przez agencje San Markos i On Board został nagrodzony srebrną statuetką na 54. festiwalu branży reklamowej w Cannes „Cannes Lions”. Kampania ta była nominowana w dwóch kategoriach: „Public Sector” i „Best Use of Social Media”, a nagrodę zdobyła w tej pierwszej. Organizatorzy kampanii, agencje San Markos i On Board, został nagrodzony jako jedyny z Polski. „Kumpel z przeszłości.1944 Live” dotychczas zdobył nagrody w konkursach SABRE Awards i Golden Drum oraz był wyróżniony w konkursach Mercury Excellence Awards i Magellan Awards.
Grand Prix festiwalu zdobył natomiast projekt Replay, zorganizowany przez amerykańskie agencje TBWACHIATDAY LA dla Gatorade. W jego ramach zorganizowano po 15 latach powtórkę meczu futbolu amerykańskiego pomiędzy drużynami ze szkół średnich: Easton High Red Rovers i Phillipsburg High State Liners – odwiecznymi lokalnymi rywalami, których spotkanie w 1993 roku skończyło się remisem. Organizatorzy odnaleźli uczestników tamtego spotkania, trenerów drużyn a nawet ówczesne cheerleaderki. Nakręcono także dokument pokazujący przygotowania zawodników do powtórnego starcia. Trailer znajduje się poniżej. Pełna lista projektów nagrodzonych w Cannes dostępna jest natomiast tutaj. (ks)