Zależy Ci, aby szybko wysłać informację do dziennikarzy z Krakowa zajmujących się tematyką opieki medycznej? Nic prostszego, wystarczy zalogować się do bazy MediaContact – tam wszystkie kontakty masz podane jak na dłoni.
Regularne kontakty z dziennikarzami należą do obowiązków każdego Specjalisty ds. PR. Mimo najszczerszych chęci, niełatwo jest tworzyć i aktualizować na bieżąco bazę dziennikarzy, zajmujących się konkretnym zagadnieniem – zbyt dużo zmian zachodzi na rynku mediów, by w ramach natłoku codziennych obowiązków uzupełniać niezbędną listę.
Co zrobić, aby współpraca na linii dziennikarz – PR-owiec była korzystna i bezproblemowa dla obu stron? Jak kierować wysyłkę, by być pewnym, że dziennikarz ją na pewno przeczyta? Jak unikać pomyłek i nie wysyłać informacji tam, gdzie nikogo nie zainteresują? Jak tworzyć bazy, aby przygotowany przez nadawcę komunikat trafił we właściwe miejsce?
Instytut Monitorowania Mediów oferuje w tym zakresie niezastąpione narzędzie, jakim jest baza kontaktów do dziennikarzy MediaContact. W zawartości bazy znajduje się ponad 7400 kontaktów, z czego ponad 5000 zawiera bezpośredni adres email, a ponad 3500 bezpośredni telefon do dziennikarza. Kontakty podzielone są na 76 kategorii tematycznych, rodzaje mediów, regiony.
Baza MediaContact jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. Daje to pewność, że komunikat trafi do osób, które aktualnie zajmują się interesującym nas zagadnieniem. Użytkownicy bazy mogą także korzystać z dedykowanego im biura prasowego z funkcją statystyk, które pokazują kiedy i którzy dziennikarze zapoznali się z wysyłaną przez nas informacją, bez konieczności uciążliwego dla obu stron, potwierdzania telefonicznego lub mailowego.
Więcej informacji o bazie na: www.mediacontact.pl
Informacja promocyjna