Krajowa Rada Drobiarstwa rozstrzygnęła przetarg z budżetem 2,5 mln złotych, na kampanię promującą gęsinę w Polsce. Spośród pięciu agencji, które zostały dopuszczone do zaprezentowania swoich projektów na kampanię, do ścisłej czołówki dostały się dwie: Brandcomm i CAM Media. Jak powiedział PRoto.pl Leszek Kawski z Krajowej Rady Drobiarstwa wybór był bardzo trudny, bo obie agencje spełniały warunki i oczekiwania Rady, o ostatecznym werdykcie zadecydowały szczegóły.
Ostatecznie zwycięsko z przetargu wyszła agencja Brandcomm. Będzie ona odpowiadać za podnoszenie świadomości polskich konsumentów na temat mięsa gęsiego, co w efekcie doprowadzić do zwiększenia jego spożycia.
Kampania ma mieć miejsce w listopadzie i grudniu, tak, by wiązać spożywanie mięsa gęsiego z takimi uroczystościami jak dzień św. Marcina oraz Boże Narodzenie. (kk)