Z początkiem sierpnia ruszyła kolejna odsłona kampanii wizerunkowej województwa małopolskiego pod hasłem „Małopolska – Smak Najlepszego”. Kampania ma na celu promocję regionu jako miejsca o bogactwie walorów turystycznych, kulturalnych i kulinarnych.
Do budowania przekazu po raz kolejny wykorzystano motyw czerwonego korala. Kampania jest skierowana głównie do mieszkańców województw: śląskiego, mazowieckiego małopolskiego, którzy stanowią największą grupę wśród odwiedzających Małopolskę.
Dodatkową grupą są mieszkańcy Trójmiasta, Łodzi, Wrocławia i Poznania, którzy rzadziej przyjeżdżają do tej części kraju.
Działania medialne kampanii obejmują, oprócz reklamy outdoorowej w największych miastach Polski, reklamy w Internecie, działania w mediach społecznościowych.
Kampanię medialną uzupełnią akcje eventowe realizowane w Warszawie, Katowicach i na plażach w wybranych miejscowościach województwa pomorskiego.
Całkowity koszt kampanii wyniesie ok. 600 000 zł. (kk)