Od siedmiu lat Instytut Monitorowania Mediów organizuje konkurs „Praktykuj za granicą” dla studentów kierunków public relations. Każdego roku troje studentów wygrywa kilkutygodniowe staże w prestiżowych europejskich agencjach PR.
Czy warto się o ten staż ubiegać? Sądząc po liczbie i poziomie nadsyłanych prac, studenci doskonale rozumieją wartość takiej możliwości.
W tym roku o relację ze stażu w londyńskiej agencji Fleishman-Hillard organizator poprosił zwyciężczynię VII edycji konkursu, absolwentkę Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu – Agatę Porczyńską. W ten sposób powstał jej miniblog, dostępny pod adresem www.instytut.com.pl/blogAgaty. Stażystka opisuje w nim ludzi, pracę w cieszącej się wspaniałymi tradycjami firmie, a także, czym różni się staż w polskiej agencji PR od tego w Wielkiej Brytanii?
Zachęcamy do lektury.