sobota, 23 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościOferta lepsza o 50 tys. odrzucona przez kuriozalny błąd

Oferta lepsza o 50 tys. odrzucona przez kuriozalny błąd

Fabryka Komunikacji Społecznej wygrała przetarg zorganizowany przez Główny Inspektorat Pracy na przeprowadzenie kampanii „Bezpieczeństwo pracy w budownictwie – upadki, poślizgnięcia”. Oferta Proximity była atrakcyjniejsza finansowo. Została jednak odrzucona, bo agencja… wskazała dwóch możliwych patronów medialnych.

Fabryka Komunikacji Społecznej zaproponowała przeprowadzenie kampanii za 165 tys. zł. Oferta Proximity była zaś o 50 tys. lepsza. Agencja w ofercie napisała, że patronem medialnym będzie Rzeczpospolita lub opcjonalnie Gazeta Wyborcza. Choć zgodnie z warunkami przetargu powinna wybrać jednego patrona medialnego. Cena stanowiła 70 proc. wartości oceny. W polu pokonanych pozostały Premium PR i Star PR. (bs)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj