Na polskim rynku ukazała się nowa pozycja książkowa „Promocja miast. Nowa Perspektywa” autorstwa Anny Proszowskiej-Sala i dr Magdaleny Florek. Głównym celem książki – adresowanej do osób, które zajmują i interesują się promocją miejsc – ma być prezentacja wskazówek, przykładów z Polski i zagranicy, możliwości, technik i rozwiązań z dziedziny promocji miast.
W książce zostały wykorzystane materiały pochodzące z Festiwalu Promocji Miast i Regionów, m.in. wykłady i dyskusje, projekty przesłane do konkursu Złote Formaty, wypowiedzi z przedstawicielami miast, ich przemyślenia i sugestie. „Promocja miast. Nowa Perspektywa” to, jak zapewniają autorki, nie podręcznik, ale zbiór inspiracji i przegląd nowych kierunków w dziedzinie promocji miejsc, zachęta do wdrażania nowych wizji i rozwiązań w tym obszarze. (kk)
Aby kupić książkę, wypełnij formularz.