Rozpoczynamy coroczne badanie „Komunikacja wewnętrzna w Polsce 2010”. Badanie realizowane jest przez GFMP Management Consultants oraz redakcję PRoto.pl.
Jego celem jest wskazanie bieżących trendów oraz wyzwań, przed którymi stoją osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w organizacjach. Badanie skierowane jest do osób, które odpowiadają w firmach za komunikację z pracownikami (badanie nie obejmuje agencji PR).
Zachęcamy do wypełnienia krótkiej, anonimowej ankiety.
Badanie pozwoli odpowiedzieć na następujące pytania:
– Czy znaczenie komunikacji wewnętrznej w polskich firmach rośnie czy maleje?
– Jakie rozwiązania w zakresie komunikacji wewnętrznej firmy stosują lub planują wdrażać?
– Na czym koncentrują się i będą się koncentrować firmy w ramach komunikacji wewnętrznej?
– Z jakimi wyzwaniami są konfrontowane osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną?
Pełny raport z badania zostanie opublikowany na portalu PRoto.pl.
Wyniki zostaną również omówione podczas konferencji poświęconej komunikacji wewnętrznej: face 2010 – Nowoczesne strategie komunikacji (Warszawa, 13-14 października 2010),nad którą PRoto.pl sprawuje patronat.