Dwanaście podmiotów chce ubiegać się o kontrakt na kampanię informacyjną dotyczącą energii jądrowej. Poza Grupą 66 Ogilvy są to konsorcja: Saatchi & Saatchi Poland i Walk Group; Testardo Gram i Grey Worldwide Warszawa; Schulz & Friends Warszawa, Equinox Polska oraz MDI; CAM Media, Starcom i firmy Strategia Doradztwo Komunikacja; Eurozet, Infinity Media i Instytut Marketingu i Komunikacji INMARK M. Winkler; ECORYS, Czteryczwarte, MediaOn i TBWA; Initative Media Warszawa, Grandes Kochonos i agencja reklamowa Dobra Nasza; Partner of Promotion, Migut Media i Maxus-Warszawa; Profile, DDB Warszawa i Easymedia; agencji reklamowej Afekt i firmy Just; BBDO Warszawa, Grupy Eskadra i firmy Media Direction.
Obecnie w Ministerstwie Gospodarki trwa ocena złożonych wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Do następnego etapu zostanie zakwalifikowanych maksymalnie pięciu wykonawców. Kampania informacyjna dotycząca energii jądrowej ma rozpocząć się jeszcze w tym roku i potrwać do 2012. Na jej realizację przeznaczono 20 mln złotych. (ks)